شما در این مسیر قرار دارید

خدمات بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش

در دنیای تجارت، رقابت بی‌رحم است و هرگونه فعالیت تجاری بدون تحقیق اولیه، می‌تواند باعث از دست دادن سرمایه و بازار شود. تحقیق و آنالیز بازار، هسته‌ی مرکزی شروع و حیاط کسب ‌وکار به حساب می‌آیند و به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با شناخت بازار هدف، ارتباط بهتری با آن برقرار کنند. در این راستا تیم حرفه ای کارشناسی ما با در اختیار داشتن همکارانی با سوابق و مدارج علمی بین المللی اقدام به ارائه خدمات ذیل می نماید:

فروش

پس از بررسی و در صورت تایید واحد بازاریابی با توجه به استراتژیک فروش تنظیم شده و پس از واردات اولین محموله ی آزمایشی، واحد فروش این شرکت اقدام به بازاریابی و توزیع محصول می نماید.

 

  • خدمات بازاریابی

    1- بررسی قوانین کشوری و گمرکی بر اساس نوع کالا

    2- بررسی سایز وحجم بازار ایران برای محصول مورد نظر

    3- بررسی ویژگی های جمعیتی مشتریان محصول

    4- بررسی الگوی خرید و مصرف مشتریان

    5- بررسی و تحقیق درباره مشتری و مصرف کننده

    6- بررسی نیاز ها ، خواسته ها و انتظارات مشتریان از محصول

    7- محاسبه تقریبی قیمت تمام شده محصول تا زمان عرضه آن در بازار داخلی ایران

    8- معرفی رقبای داخلی و خارجی حاضر در بازار ایران

    9- معرفی نمونه و برند کالاهای رقیب و پرفروش ترین محصولات مشابه در ایران ( تصویر و قیمت)

    10- ارزیابی از نام برند، بسته بندی و قیمت محصول مورد تحقیق

    11- بررسی ویژگی های محصول در مقایسه با رقباد

    12- محاسبه محدوده ی قیمت قابل عرضه در بازار ایران

    13- بررسی تهدیدها و فرصت های حضور و معرفی محصول در بازار ایران

    14- تحلیل عوامل موثر بر محصول شما در بازار ایران

    15- محاسبه سرمایه اولیه مورد نیاز برای حضور در بازار ایران

    16- امکان سنجی فروش و روش های آن در بازار ایران

    17- بررسی کانال های توزیع و امکان سنجی نحوه ورود محصول

    18- ارائه راهکارهای تبلیغاتی اثرگذار و مناسب

  • خدمات فروش

    های متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد

    1- تهیه و تنظیم استراتژیک های فروش

    2- بازاریابی محموله ی آزمایشی

    3- ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان

    4- جمع آوری بازخوردها

    5- بررسی راهکارها